Followers

Wednesday, 18 January 2012

Valentines at Crafty Creations

 If you are here for the Paper Sundaes blog hop please scroll down.

Good morning, hope its not to chilly where you are, its been so, sos cold here the last few days, brrrrr! dont like the cold, makes my bones ache!!
Its time for a new challenge over at Crafty Creations, we are sponsored by the very lovely Whiff of Joy, and our challenge is 'Valentines'.
I have used the ever sooo cute little Henry Mouse, Huge Love, I decided to make a heart shaped easel card, so I set about making myself a template and cutting all the bits out, and I have to say I am very happy how it turned out.







Hope you can join us

entering into the following challenges
little darlings - fav color
Whiff of joy - love is in the air
I love promarkers - anything goes
truly scrumptious - something forgotten (stamp)



21 comments:

Alessandra said...

wow, Kat, this is so lovely, love the shape of hte card and the lace around it. Everything is beautiful!
Hugs, Alessandra

Chris x said...

It's simply beautiful!
Chris x

catherine said...

I'm loving this card and the shape is fab. gorgeous colours and the image is cute. It's very cold here with me also
x catherine

Pop's Cards said...

Morning sweetie, I love this creation so gorgeous hugs pops x

sara said...

soooooo lovely kat love the shape and the image and of course those gorgeous papers !!! speaking of papers guess what just come through the door !!! sooooooo gorgeous now i definitely want the others too tho !!!
big hugs sara x x x

Donelda said...

Oh my, this is soooo adorable! All the details are amazing!!

Exclusively by Mel said...

Oh wow! so love this card!
The shape is adorable, and so is the image.
Love, Mel. xxx

Vicky said...

So very pretty Kat :o)

have a lovely evening...hugs Vicky xx

coops said...

wow this is stunning kat.fabulous shape and i love the gorgeous image ;D

xx coops xx

Lindsay Craftymonster81 said...

This is gorgeous, love the mouse image and the heart shaped easel looks great, love the lacey trim too
Lindsay xx

marilynprestonn said...

This is is such a fabulous creation Kathleen. You know I love it. Thank you for playing you did good!

:)Peggy

acreativeneed said...

Kat, this is a gorgeous creation!! Sorry to hear that you are having back/leg pain; I hope you are feeling better soon!
hugs,Deena

sara said...

me again !! back to say thanks so much for joining us at truly scrumptious this week lol
hugs sara x x x x

sara said...

and again lol !!! to say .....thanks so much for joining us at little darlings this week
hugs sara x x x x

Karen said...

Awwww soooo cute Kat, I love it, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
xx

Clair said...

Stunning! xxx

Kitika said...

oh...sooooo lovly!

Lindsey said...

This is really amazing, Kat! I love the idea of a heart-shaped easel card, and wow, did you make a beauty!

Pauline C said...

Very sweet kathleen - love your easel heart shape. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers this week.
Pauline x

Wendy said...

Fab card and image Hun thank you for joining us this week at trulyscrumptious for our challenge.

Wendy DT TS

Giò said...

Ohhh Kat!! Such a fabulos card!! I love all about it!!
Thanks a lot for joining us at Whiff of Joy challenge.
Hugs, Giò